maandag 5 april 2010

'Weltrusten..'

Op mijn buik met een knie omhoog en mijn hand onder mijn kussen. Zo kan ik een nacht heerlijk dromend doorkomen. Ik merk de laatste week dat dit voor mij niet meer zo lekker ligt. De druk op mijn buik vergroot wanneer ik op mijn buik lig. Het ligt niet prettig meer. Gedwongen om op mijn zij te liggen slaap ik de laatste week slecht. Ik kan moeilijk wennen aan een nieuwe slaap positie. Hopelijk gaat dit nog wennen en mag ik nog een paar maandjes genieten van een heerlijke nachtrust...

Ook begint het aan de zijkanten van mijn buik af en toe meer te trekken en voelt het vanbinnen of iemand heel zachtjes kietelt aan de wand van mijn buik. Echt delen met iemand kan ik dat nog niet, want je voelt dat natuurlijk nog lang niet van buiten. Toch geniet ik en heb ik dan even een 'mama' pretje...

1 reacties:

Emma zei

Wat leuk zeg dat je nu al van alles voelt van binnen, geniet ervan!

Een reactie posten