dinsdag 6 april 2010

Hartje Klop Klop

10.00 werden we verwacht bij de verloskundige. 'Wauw, voor de tweede keer alweer naar het kloppende hartje luisteren', denk ik glimlachend in de auto.
Het is zo'n bijzonder iets om te horen dat je leven in je buik hebt. Het ritme van je baby nog in je buik.

Ook deze keer was de baby weer volop aanwezig. Het hartje klonk luid en duidelijk uit het apparaatje wat af en toe gestoord werd door schokjes. 'Dat betekent dat hij/zij beweegt', zei de verloskundige. Ook liet de verloskundige mij weten dat mijn baarmoeder op dit moment hoger ligt bij mij dan 'normaal' zou moeten. Dit is niet erg, maar betekent dat de baby wat sneller groeit of mijn baarmoeder wat groter is. Ik vind het allemaal prima, zolang het hartje maar goed klopt en mijn buikje groeit, voel ik mij trots en gelukkig!

7 reacties:

Anoniem zei

Wat was dat een mooi maar emotioneel moment om het hartje te horen kloppen. Chris en ik raakten er maar niet over uitgepraat in de auto. Fijn dat alles zo goed gaat...met recht om trots en gelukkig te zijn xxx.

Blossom Notes zei

Wat lijkt me dat mooi om het hartje te horen kloppen :)

Anoniem zei

Oh wat lijkt me dat een fijn moment een teken van leven op beeld te zien. :D

Desiree zei

Dat lijkt me echt een prachtig moment! Ik wil jullie nog even van harte feliciteren! :) Spannend!

Maurits Harmsen zei

COOL!

Wat lijkt me dat bijzonder om dat voor het eerst te zien.

Gefeliciteerd!

Veel succes de komende maanden. Geniet ervan :D

Unknown zei

Wat prachtig, het lijkt me mooi om te horen dat iets in jou leeft, en groeit.

succes en geniet er van.

Unknown zei

Gefeliciteerd ! moet heerlijk zijn

Een reactie posten