zondag 28 maart 2010

In de war ben ik als ik op de klok kijk wanneer ik mijn ogen open. Half elf. Heb ik zo lang geslapen?! Terwijl ik mij even uitgebreid uitrek denk ik: Zomertijd! De klok is natuurlijk een uur vooruit gegaan. Met alle digitale techniek van tegenwoordig hoef ik zelf nergens meer om te denken en doet onze klok het automatisch voor ons. Voor een vergeetachtig iemand als ik misschien wel makkelijk, maar wel verwarrend.

Nou hopen dat de zomertijd dan ook snel langskomt en lekker blijft plakken...

2 reacties:

flowing moments zei

Ja het zomer weer mag wel met de zomer tijd meekomen!

Anoniem zei

Haha..ook wij waren de zomertijd vergeten, en waren (achteraf) veel te vroeg op visite. Gelukkig hadden ook zij de zomertijd vergeten.
Ook van mij mag de zomer wel beginnen..zon heerlijk.

Een reactie posten