zaterdag 27 maart 2010

Buikfoto

'Kim, je krijgt al echt een buikje!', is iets wat ik de laatste tijd vaak krijg te horen. 'Nee joh, dat is gewoon van mezelf', geef ik dan als weerwoord. Ik kan dat nog niet geloven. Alsof dat bij mij toch niet zal gaan gebeuren.

Wanneer ik dan besluit om weer eens een foto te maken van mijn buik, schrik ik bij het terugkijken toch wel even. 'Ben ik dat?!', is het eerste wat ik roep. Een foto liegt niet en het buikje is toch al echt wel aanwezig. Wanneer ik de foto's ernaast zet van zeven weken terug, kan ik er echt niet meer omheen. Wauw, ik ben echt zwanger...

3 reacties:

Anoniem zei

Je kan het al echt zien..een mooi zwanger buikje.
Je kan er idd echt niet meer om heen...geniet er lekker van :)

flowing moments zei

Ja een echt zwanger buikje mooi!!

Unknown zei

Wow ik heb wat gemist. Je bent zwanger. Wat geweldig!!! GEFELICITEERD :)

Een reactie posten