donderdag 25 maart 2010

Blogspot

Alweer veertien weken zwanger. Wat een wonder, een baby in je eigen buik wat leeft en groeit. Blijdschap, zorgen en kriebels zorgen voor gemengde gevoelens. Wat voor mij de komende drie jaar als student mijn toekomst was, is nu totaal veranderd. Over zes maanden niet kennismaken bij een nieuwe stage plek, maar een baby in mijn armen. Zo onverwachts, maar zo leuk. We kunnen haast niet wachten. Wat klinkt zes maand nog ongelofelijk ver weg.

Hoe ongeduldig ik ook af en toe ben, de baby zal toch in alle rust moeten groeien en gaat de oude dagelijkse routine gewoon door. Alleen nu doe ik het niet alleen, hij/zij is altijd bij mij...

6 reacties:

Anoniem zei

Een spannende heerlijke tijd, waar jullie zeker van moeten genieten. Zes maanden...voor je het weet zijn ze voorbij :)

Blossom Notes zei

Leuk dat je hier over de zwangerschap gaat bloggen! Zes maanden...dat duurt indd best nog een poos, maar ik denk: voor je het weet is het zover! :) Ik ben heel blij voor jullie, en wat een ontzettend lieve slofjes ;)

flowing moments zei

Een heel ander leven, maar wat leuk en voor je het weet zijn de zes maanden voorbij!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je zwangerschap, de tijd lijkt misschien niet snel te gaan maar voor je het weet is het weer voorbij en geniet je van de kleine in je armen.. :)

Unknown zei

Ik ben ook meeverhuisd!

liefs x

Unknown zei

Hmm vreemd mn blog komt niet meer erbij maar ik ben gewoon van esmeraldaversnel1991.web-log.nl hoor! ;)

Een reactie posten